مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-29ورزشي

تقدیر شورای اطلاع­ رسانی دولت از عملکرد رسانه ­ای وزارت ورزش و جوانان


اداره­ کل روابط­ عمومی و اطلاع­ رسانی وزارت ورزش و جوانان از سوی شورای اطلاع ­رسانی دولت در بخش­ های افتتاح­ های اجتماعی و بسترسازی حضور کارشناسان غیر دولتی در رسانه­ ها به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای اطلاع ­رسانی دولت گزارش اقدامات رسانه ­ای و تبلیغی وزارت ورزش و جوانان در هفته دولت 1399 را منتشر و در اختیار دستگاه­ های ذی­ربط قرار داد.

این گزارش شامل 10 محور است که اداره ­کل روابط­ عمومی و اطلاع ­رسانی وزارت ورزش و جوانان از بین 32 دستگاه، در 5 محور جزو دستگاه ­های برتر و پیشتاز بود که در 2 محور دستگاه برتر شناخته شد.

براساس این گزارش در محور ارتباطات اجتماعی نیز که برنامه­ ها به 2 صورت مجازی و حضوری در استان­ های مختلف کشور برگزار شد، وزارت ورزش و جوانان از دستگاه ­های پیشتاز بود و رتبه دوم را کسب کرد.

اداره ­کل روابط عمومی و اطلاع­ رسانی وزارت ورزش و جوانان در محورهای افتتاح ­های اجتماعی و بسترسازی حضور کارشناسان غیر دولتی در رسانه ­ها به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین در بخش­های مرتبط با حضور مسئولین ارشد وزارتخانه در برنامه ­های رادیویی، تلویزیونی و دیدار با رسانه ­ها جزو دستگاه­های پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شورای اطلاع­ رسانی دولت از عملکرد رسانه ­ای وزارت ورزش و جوانان

تقدیر شورای اطلاع­ رسانی دولت از عملکرد رسانه ­ای وزارت ورزش و جوانان