مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-29سياسي

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به تصویب کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

- ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که برخی دستگاه های مربوطه حضور داشتند، نظرات نمایندگان موافق و مخالف طرح مذکور به  استماع اعضای کمیسیون رسید.

عمویی عنوان کرد: پیش تر طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسیده بود.

وی ادامه داد: اصلاحات انجام شده بر طرح انجام شد و پس از بحث و تبادل نظر در باره طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، برای این طرح رأی گیری شده و نهایتا کلیات این طرح و 9 ماده آن به تصویب کمیسیون رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به شرح زیر است: ماده 1- دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون، سالانه به میزان حداقل 120 کیلوگرم اورانیوم با غنای 20 درصد را تولید و در داخل کشور ذخیره کند و نیازمندیهای صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به تصویب کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید

طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به تصویب کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید