مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-29اقتصادي

300 خودروی سنگین و نیمه سنگین در راهداری های گیلان فعال هستند


معاون عمرانی استاندار گیلان، گفت: 300 خودرو سنگین و نیمه سنگین در ناوگان راهداری استان گیلان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط اکبری مقدم عصر یکشنبه در جریان بازدید از پایگاه راهدارخانه بهارستان در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل، اظهار کرد: طی یک سال گذشته 17 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین به ناوگان راهداری استان گیلان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه میانگین عمر این ناوگان 25 سال و نوسازی و تجهیز آن ضروری است، اظهار کرد: 300 خودرو سنگین و نیمه سنگین در ناوگان راهداری گیلان فعال است و راهداران در سراسر استان از آمادگی کامل برای رفع بحران در بارش های برف و باران برخوردار هستند.

اکبری مقدم با اشاره به اینکه در موقع بحران، باز بودن محورهای مواصلاتی ضرورت دارد تا دستگاه های دیگر به امدادرسانی به موقع بپردازند، گفت: در انبارهای راهدارخانه های استان گیلان نمک و ماسه به اندازه کافی موجود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان نگهداری مسیر آستارا به تالش را نیز عهده دار است، نوسازی ناوگان آن و ساخت راهدارخانه در این محور پرتردد و بین المللی برای استراحت راهداران و استقرار ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خودروی سنگین و نیمه سنگین در راهداری های گیلان فعال هستند

300 خودروی سنگین و نیمه سنگین در راهداری های گیلان فعال هستند