مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-29اجتماعي

آمادگی راهداران آستارا در گردنه حیران و محور آستارا به اردبیل


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: راهدارخانه آستارا با تیم مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی به رانندگان در فصل سرد آمادگی لازم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط اکبری مقدم بعد از ظهر یکشنبه به همراه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی از پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر آستارا در محور مواصلاتی، پرتردد و بین المللی آستارا به اردبیل و همچنین پایگاه راهدارخانه بهارستان نیز در همین محور بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در جریان بازدید از این پایگاه های امداد رسان و خدماتی در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدیدها را آگاهی از میزان آمادگی نیروهای امداد و نجات جاده ای هلال احمر و همچنین راهداری در محور مواصلاتی و کوهستانی آستارا به اردبیل اعلام کرد.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما و بارش باران و برف، اظهار کرد: ضروری است که نیروهای امداد و نجات جاده ای و راهداری شهرستان آستارا از آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه حادثه و یا بازگشایی مسیر در صورت شرایط نامساعد جوی و بارش برف و بسته شدن مسیر، داشته باشند.

اکبری مقدم در ادامه با بیان اینکه راهدارخانه بهارستان در محور آستارا به اردبیل به لحاظ تجهیزات خودرویی سنگین در وضعیت مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی راهداران آستارا در گردنه حیران و محور آستارا به اردبیل

آمادگی راهداران آستارا در گردنه حیران و محور آستارا به اردبیل