مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-29سياسي

خدمت مستمر و مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا باشد


معاون قضایی دادگستری استان فارس گفت: بنا بر تاکید رییس قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد اداری و مالی باید اولویت کار دستگاه قضایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در ارتباط تصویری معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدیدنظر استان فارس با شهرستان فراشبند، رییس جدید این حوزه قضایی معرفی شد.

در این ارتباط ویدئو کنفرانس، معاون قضایی و سرپرست محاکم تجدید نظر استان فارس ضمن تقدیر از تلاش های رییس سابق حوزه قضایی این شهرستان و تعامل مستمر مجموعه اجرایی و هدایت معنوی امام جمعه فراشبند گفت: مردم این شهرستان شایسته دریافت بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند و ما در مجموعه قضایی نیز تلاش داریم با سپردن سکان مدیریت این حوزه قضایی به دست نیروها ی شایسته این هدف را تأمین نماییم.

سیدمصطفی بحرینی با تأکید بر اینکه مهم ترین هدف تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضایی با نهادها، سازمان ها و ادارات در شهرستانها، خدمت بهتر و گره گشایی از مشکلات مردم است، گفت: البته این تعاملات باید در سایه رعایت قانون و حفظ حریم  و استقلال دستگاه قضایی باشد.

وی تصریح کرد: جزیره ای عمل کردن به هیچ وجه مشکلات را حل نخواهد کرد بنابراین عملکرد مفید و مؤثر زمانی محقق می گردد که گرهی از مشکلات مردم باز شود چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت مستمر و مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا باشد

خدمت مستمر و مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا باشد