مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 16:052020-11-29اقتصادي

پرداخت بیش از 42 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در سمنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تاکنون 42 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی آسیب دیده از کرونا در این استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل غنیان عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: روند بررسی آمار پنج ساله نشان می دهد که سالانه 10 تا 11 هزار نفر در استان سمنان جویای کار هستند.

وی اضافه کرد: آمارها نشان می دهد 20 درصد از جویندگان کار استان سمنان بیمه شده تأمین اجتماعی هستند که با دنبال شرایط شغلی بهتر می باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: جویندگان کار واقعی در استان سمنان که فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستند تا 9 هزار نفر در سال تخمین زده می شود.

غنیان با بیان اینکه در سال جاری پنج هزار و 230 نفر در استان سمنان جویای کار بودند که تاکنون یک هزار و 258 نفر اشتغال یافتند، تصریح کرد: 63 درصد از جویندگان شغل در استان سمنان مرد و 37 درصد زن هستند.

وی بیان کرد: 66 درصد از جویندگان کار در استان سمنان فاقد مهارت و 60 درصد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: تاکنون 42 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی استان سمنان که به دلیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 42 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در سمنان

پرداخت بیش از 42 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در سمنان