مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-29اقتصادي

پروانه ساخت مجتمع در حریم خانه بروجردی ها باید اصلاح شود


دستور توقف عملیات ساخت و اقدامات اصلاحی جهت مجتمع در حال احداث جنب خانه بروجردی ها واقع در شهر کاشان، توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرداری کاشان ابلاغ شده است و تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید عبدالرضا لقمانی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توقف عملیات ساخت مجتمع درحال احداث جنب خانه بروجردی ها واقع در شهر کاشان، اظهار کرد: کاربری ساختمان مذکور با کاربری های مصوب طرح جامع وتفصیلی پیشنهادی مغایرت دارد.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان  گفت: شهرداری کاشان موظف است اقدامات اصلاحی و صدور پروانه ساختمانی منطبق با کلیه ضوابط و مقررات شهرسازی انجام دهد.

همچنین نسبت به رعایت آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری و یا اخذ مصوبه از کمیسیون یاد شده اقدام کند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری شهروندان کاشان و دوست داران میراث فرهنگی برای حفظ حریم منظر خانه بروجردی ها، احساس مسئولیت اجتماعی و دلسوزی آنها را قابل تحسین دانست.

لقمانی بیان داشت: براساس ماده 35 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد 37 و 38 آیین نامه اجرایی، مراجع صدور پروانه مکلف اند دستورات وزارت راه و شهرسازی در توقف عملیات و اصلاح د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت مجتمع در حریم خانه بروجردی ها باید اصلاح شود

پروانه ساخت مجتمع در حریم خانه بروجردی ها باید اصلاح شود