مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-29بين الملل

گام نخست در زمان وقوع بحران با مأموران راهداری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: برداشتن گام نخست در زمان وقوع بحران با نیروها و مأموران راهداری است.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: برداشتن گام نخست در زمان وقوع بحران با نیروها و مأموران راهداری است.

علی اوسط اکبری مقدم، در جریان سفر یک روزه خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از راهدارخانه بهارستان در جاده کوهستانی آستارا – حیران، اظهار کرد: در زمان وقوع بحران گام نخست را نیروهای راهداری برمی دارد تا مسیر برای حضور سایر نیروها هموار شود.

وی با بیان اینکه مسدود بودن مسیرها به منزله متوقف شدن سایر نیروهای امدادرسان است، ادامه داد: نیروهای راهداری باید دارای تبحر ویژه باشند تا در زمان بروز حوادث از قبیل سیل، رانش زمین، برف، کولاک و سایر رویدادها غافلگیر نشوند.

اکبری مقدم با اشاره به اینکه در سال جاری 17 دستگاه ماشین آلات جدید به مجموعه راهداری استان گیلان اضافه شد، افزود: عمر مفید ناوگان راهداری در کشور 25 سال است و با توجه به وضعیت کشور، نمی شود در حال حاضر کل تجهیزات را نو کرد.

الزام ایجاد راهدارخانه در جاده آستارا و تالش رمضان دانش، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز در جریان این بازدید، خاطرنشان کرد: بالغ بر 21 دستگاه خودرو در راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست در زمان وقوع بحران با مأموران راهداری است

گام نخست در زمان وقوع بحران با مأموران راهداری است