مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29اقتصادي

توزیع روغن موتور با نرخ دولتی برای ناوگان سنگین شیراز


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از توزیع روغن موتور با قیمت مصوب دولتی برای ناوگان حمل و نقل کالا در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از توزیع روغن موتور با قیمت مصوب دولتی برای ناوگان حمل و نقل کالا در شیراز خبر داد.

علی یزدانی گفت: با هماهنگی سازمان راهداری و وزارت صمت روغن های 7،9 و 17 هزار با قیمت های مصوب حک شده روی گالن ها، با صدور حواله به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راهداری فارس، یزدانی افزود: با دستور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مکانی مناسب در پایانه اکبر آباد شیراز در اختیار یکی از عوامل توزیع معتبر قرار گرفت و روزانه 30 تا 40 حواله روغن موتور با قیمت مصوب بین رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان شیراز توزیع می شود.

یزدانی با اشاره به نظارت روزانه بر توزیع روغن موتور از سوی معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری فارس، گفت: در تلاش هستیم تا از این ظرفیت ایجاد شده برای ناوگان مسافربری استان نیز استفاده کنیم.

یزدانی همچینن با بیان اینکه این طرح هم اکنون تنها در شیراز اجرایی شده است، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک در سایر شهرستان ها نیز روغن موتور مصوب دولتی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روغن موتور با نرخ دولتی برای ناوگان سنگین شیراز

توزیع روغن موتور با نرخ دولتی برای ناوگان سنگین شیراز