مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29بين الملل

حمایت مالی سعودی از تروریستهای تکفیری در عراق


مفتی داعش به حمایت گسترده ریاض از گروههای مسلح و تروریستی در عراق اشاره و فاش کرد که دو بار به عربستان سفر کرده است و برای گرفتن پول با افرادی ملاقات داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، مفتی داعش از همکاری و حمایت مالی که سعودی ها از تروریستها در عراق به عمل می آورند، پرده برداشت.

شفاء النعمه از مسئولان به اصطلاح هیئت شرعی داعش و مفتی معروف داعش به حمایت گسترده ریاض از گروههای مسلح و تروریستی در عراق اشاره و فاش کرد که دو بار به عربستان سفر کرده است و برای گرفتن پول با افرادی ملاقات داشته است.

مفتی داعش گفت: در سال 2006 با مصطفی العراقی که تابعیت اروپایی داشت در مکه دیدار کردم و وی از من اطلاعاتی درباره گروههای مسلح در عراق و نحوه فعالیت آنها گرفت و من پول لازم را از وی برای ایجاد یک مرکز و حمایت از گروههای مسلح دریافت کردم.

وی در ادامه به سفر دیگرش به عربستان و دیدار با یک سعودی اشاره کرده و افزود: من از وی درخواست کمک مالی برای اقدامات مسلحانه کردم و آنچه می خواستم به دست آوردم و پول گرفتم.

شفاء النعمه ملقب به ابوعبدالباری از مسئولان به اصطلاح هیئت شرعی داعش و مفتی معروف این گروه در زمستان سال گذشته بازداشت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی سعودی از تروریستهای تکفیری در عراق

حمایت مالی سعودی از تروریستهای تکفیری در عراق