مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-29اقتصادي

لذت چشیدن طعم شیرین محصولات دانش بنیان با توسعه ایده های کارآفرینانه


رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اجرای طرح زنجیره دانش و ارزش در این دانشگاه، گفت: نیازمند توسعه جشنواره های ایده پردازی و افزایش تعداد نهادهای موثر در مسیر توسعه ایده کارآفرینانه هستیم تا در این مسیر مردم طعم شیرین محصولات دانش بنیان را بچشند.

- رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اجرای طرح زنجیره دانش و ارزش در این دانشگاه، گفت: نیازمند توسعه جشنواره های ایده پردازی و افزایش تعداد نهادهای موثر در مسیر توسعه ایده کارآفرینانه هستیم تا در این مسیر مردم طعم شیرین محصولات دانش بنیان را بچشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر فتوحی امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با اشاره به شیوع جهانی کرونا ویروس، اظهار کرد: در شرایطی که دنیا از شیوع این ویروس رنج می برد و اخبار ناگوار مرگ و میرهای ناشی از این ویروس به گوش می رسد،ولی اخبار امیدوار کننده ای را از همکاری دانشگاهیان در کنار تیم های پزشکی نیز مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اقدام دانشگاه آکسفورد برای تولید واکسن کرونا، اظهار کرد: این واکسن با کارایی 70 درصدی واکسنی است که در شرایط عادی به زمان زیادی نیاز داشت تا به تولید برسد، ولی در مدت کوتاهی در این زمینه اقدام شد که مهمترین دلایل آن توانمندی های اندیشمندان در حل مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت چشیدن طعم شیرین محصولات دانش بنیان با توسعه ایده های کارآفرینانه

لذت چشیدن طعم شیرین محصولات دانش بنیان با توسعه ایده های کارآفرینانه