مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-29اقتصادي

مصرف گاز از 8 میلیون و 600 مترمکعب گذشت/ مصرف گاز زنجانی ها همانند سال گذشته


رییس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف گاز از 8 میلیون و 600 مترمکعب گذشته است، گفت: مصرف گاز زنجانی ها همانند سال گذشته است.

- نادر رابطی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، مردم ضمن توجه به مصرف بهینه گاز از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

  رییس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان از خطر استفاده نادرست از وسایل گرمازا و بروز مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن یاد کرد و افزود: این حوادث خسارات جبران ناپذیری چون از دست دادن عزیزان را به همراه دارد.

وی بیان کرد: عدم توجه کافی به نصب صحیح وسایل گاز سوز و باز نبودن مسیر دودکش ها، استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد، عدم توجه به تهویه مناسب هوا و تأمین اکسیژن مورد نیاز وسایل گازسوز از مهم ترین عوامل بروز حوادث گازگرفتگی است.

رابطی با اشاره به اینکه 21 شهر و 593 روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: هم اکنون میانگین بهره مندی خانوارهای زنجانی از گاز طبیعی به 96 درصد رسیده است.

رییس اداره روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 304 هزار خانوار شهری به صورت 100 درصدی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند هستند، تصریح کرد: 107 هزار خانوار روستایی استان شامل 87.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز از 8 میلیون و 600 مترمکعب گذشت/ مصرف گاز زنجانی ها همانند سال گذشته

مصرف گاز از 8 میلیون و 600 مترمکعب گذشت/ مصرف گاز زنجانی ها همانند سال گذشته