مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-29اقتصادي

مردم قم نگران مرغ نباشند، به اندازه کافی داریم


معاون استاندار قم از ذخیره سازی مایحتاج ضروری استان همچون برنج و شکر خبر داد و گفت: مرغ و روغن مورد نیاز شهروندان نیز تا حد زیادی تامین شده، مردم نگران نباشند.

- ایسنا/قم معاون استاندار قم از ذخیره سازی مایحتاج ضروری استان همچون برنج و شکر خبر داد و گفت: مرغ و روغن مورد نیاز شهروندان نیز تا حد زیادی تامین شده، مردم نگران نباشند.

مهرداد غضنفری ظهر امروز در بازدید از از انبار ذخیره سازی کالاهای اساسی و تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اساسی استان تامین مایحتاج مردم است اظهار داشت: در اولویت بندی ها داشتن ذخیره مطمئن کالاهای پر مصرف و مکان مناسب برای ذخیره سازی مورد توجه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه این انبار از سوی شرکت غله استان با اعتبار 2 میلیارد تومانی تجهیز شد افزود: این ظرفیت کمک می کند تا سهم مایحتاج ضروری استان در این مکان مناسب نگهداری و در زمان لازم توزیع شود.

وی از میزان ذخیره مناسب برنج و شکر مورد نیاز استان خبرداد و گفت: در حال حاضر 1150 تن برنج و 600 تن شکر ذخیره سازی شده که نسبت به سهم استان بسیار مناسب است.

غضنفری با اشاره به کمبود روغن در بازار گفت: در خصوص روغن از آنجا که مشکل کشوری بود با این وجود استان قم نسبت به سایر استان ها مشکل کمتری داشت ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم نگران مرغ نباشند، به اندازه کافی داریم

مردم قم نگران مرغ نباشند، به اندازه کافی داریم