مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-29سياسي

پرونده اکبر طبری در دیوان عالی کشور به کجا رسید؟


محمدعلی داداشی، وکیل مدافع اکبر طبری گفت: رسیدگی به فرجام خواهی موکل به صورت محرمانه در دیوان عالی درحال انجام است و از اعلام شعبه رسیدگی کننده امتناع می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محمدعلی داداشی وکیل مدافع اکبر طبری در خصوص آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری اظهار کرد: پس از یک ماه پیگیری، اطلاع یافتیم رسیدگی به فرجام خواهی موکل به صورت محرمانه در دیوان عالی درحال انجام است و از اعلام شعبه رسیدگی کننده امتناع می کنند.

وی ادامه داد: امروز اعتراض و نگرانی شدید موکل از این شیوه رسیدگی و مغایرت آن با قانون را طی 20 صفحه لایحه اعتراضیه تقدیم معاونت نظارت دیوان عالی کشور کردم.

لازم به ذکر است، سخنگوی قوه قضاییه در تشریح جزییات حکم پرونده اکبر طبری اظهار کرد: اکبر طبری به 31 سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از ارتشا و انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین بیش از 430 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

همچنین در عنوان دوم اتهامی تحت عنوان پولشویی، اکبر طبری به 12 سال و نیم حبس تعزیری قریب به 600 میلیارد ریال جزای نقدی و ضبط اموال موضوع پولشویی و ضبط اموال ناشی از ارتشا در نظر گرفته شد.

در مجموع از حیث جزای نقدی این متهم قریب به هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است و علاوه بر آن حدود 179 میلیارد ریال جزای نقدی ضبط وجوه نقدی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اکبر طبری در دیوان عالی کشور به کجا رسید؟

پرونده اکبر طبری در دیوان عالی کشور به کجا رسید؟