مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-29سياسي

نقش بسیجیان ابرکوه در مدیریت ویروس کرونا ستودنی است


غلبه تفکر بسیجی روزی در دفاع مقدس نمایان شد و امروز بسیجیان با تغییر سنگر به کمک کادر درمان شتافته و بستر کنترل و مدیریت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در ابرکوه، محمد کاظمی نسب صبح امروز در جریان دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با غلبه تفکر بسیجی یکی از زیباترین و با شکوه ترین وقایع تاریخ بشریت را شاهد بودیم.

وی افزود: در طول سال های عمر انقلاب، بسیج کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته و در همه صحنه ها حضور داشته است تا به امروز که ویروس کرونا به جامعه بشریت سایه انداخته است، باز هم می بینیم این بسیجیان هستند که با تغییر سنگر، به یاری کادر درمان و بداشت آمده و پا به پای مدافعان سلامت، در بخش های مختلف اقدامات لازم برای مدیریت و کنترل این ویروس را فراهم کردند.

فرماندار ابرکوه گفت: همه افرادی که تفکر بسیجی دارند، حتی آنان که در قالب پایگاه و پرنده سازمان دهی نشده اند طی 9 ماه گذشته برای مقابله با کرونا با عزمی راسخ و اراده ای استوار با هم همراه شدند.

هر چند در موج سوم با شرایط سختی مواجه شده و آبان سختی را پشت سر گذاشتیم؛ اما به پشتوانه همین تفکر بسیجی بود که توانسته ایم تا به امروز به نحو شایسته این ویروس را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیجیان ابرکوه در مدیریت ویروس کرونا ستودنی است

نقش بسیجیان ابرکوه در مدیریت ویروس کرونا ستودنی است