مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-29سياسي

به کارگیری 19 هزار نیروی پلیس پیشگیری برای اجرای طرح کاهش انتقال کرونا


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حفاظت از امنیت و سلامت مردم در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست از تلاش شبانه روزی بیش از 19 هزار نفر از کارکنان پلیس پیشگیری در سطح کشور، اعم از کلانتری، پاسگاه و یگان امداد در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی معصوم بیگی در خصوص اقدامات پلیس پیشگیری در خصوص مهار ویروس کرونا با توجه به اینکه از اول آذر ماه مرحله جدیدی از طرح های ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شده است، اظهارکرد: کارکنان سختکوش و مسئولیت پذیر حوزه پلیس پیشگیری در سراسر کشور علیرغم تهدید جانی ویروس کرونا و برودت هوا با تمام قوت سعی در همراهی مردم، مسئولان و اجرای کامل برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا دارند.

وی با بیان اینکه حفاظت و دفاع از امنیت و سلامت مردم در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، گفت: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا تمامی کارکنان پلیس پیشگیری با عزمی راسخ و همتی مضاعف همانند دوران دفاع مقدس در خط اول خدمت رسانی به آحاد مردم و دوشادوش کادر درمانی ایثارگونه در حال خدمتگزاری بوده اند.

معصوم بیگی در پلیس پیشگیری از راه اندازی بیش از 3000 ایستگاه ایست و کنترل درون و برون شهری خبر داد و گفت: با ایجاد این ایستگاه ها در ورودی و خروجی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری 19 هزار نیروی پلیس پیشگیری برای اجرای طرح کاهش انتقال کرونا

به کارگیری 19 هزار نیروی پلیس پیشگیری برای اجرای طرح کاهش انتقال کرونا