مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-29پزشكي

روند شیوع کرونا در مازندران کاهشی نیست/ دورهمی های خانوادگی ممنوع


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه بر اساس آمار، روند شیوع کرونا در مازندران کاهشی نیست، گفت: تداوم برگزاری دورهمی های خانوادگی در استان نگران کننده است.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه بر اساس آمار، روند شیوع کرونا در مازندران کاهشی نیست، گفت: تداوم برگزاری دورهمی های خانوادگی در استان نگران کننده است.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مازندران با بیان این که رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی درون شهری استان نسبت به سایر بخش ها بسیار پایین و نگران کننده است، اظهار کرد: طبق بررسی هایی که در هفته نخست اجرای محدودیت های جامع کرونایی در استان انجام شد، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل درون شهری تنها در حد 32 درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از تداوم برگزاری دورهمی های خانوادگی در استان انتقاد کرد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته روند مراجعه و یا بستری بیماری کووید 19 طی یک هفته اخیر در مازندران هنوز کاهشی نشده است و با توجه اطلاعات دریافتی از افراد مراجعه کننده مشخص شده است که ابتلای آنها به خاطر شرکت در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شیوع کرونا در مازندران کاهشی نیست/ دورهمی های خانوادگی ممنوع

روند شیوع کرونا در مازندران کاهشی نیست/ دورهمی های خانوادگی ممنوع