مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-29سياسي

حضور شهید فخری زاده در محافل علمی + عکس جدید از شهید


ما جلساتی را به صورت هفتگی در حوزه فلسفه علم برگزار می کردیم که شهید فخری زاده هم در این جلسات حاضر می شد و با تواضعی که داشت کمتر کسی فکر می کرد ایشان یک دانشمندی در این حد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان، عصر روز جمعه هفتم آذر ماه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهیدی که این روزها خیلی از مردم برای اولین بار نام ایشان را می شنوند و با تلاش هایی که این شهید بزرگوار برای خدمت به کشور و مردم انجام داده، آشنا می شوند.

شهید فخری زاده در دوران قبل از شهادت علیرغم اینکه به عنوان یک دانمشند بزرگ هسته ای فعالیت داشت، در محافل مختلف علمی هم شرکت می کرد که یکی از این محافل جلسات فلسفه علم بود که با حضور دکتر گلشنی و تعدادی از اساتید دیگر برگزار می شود.

  در همین راستا، اصولی پژوهشگر حوزه فلسفه و فلسفه علم و از اساتیدی که در جلسات حضور داشته، در گفت وگو با فارس، با اشاره به خصوصیات اخلاقی و مدیریتی شهید دانشمند  فخری زاده گفت: شهید فخری زاده یکی از معدود افرادی بود که هم از لحاظ منش و هم از لحاظ علم و مدیریت در جایگاه بسیار بالایی قرار داشت و می توان گفت در این حوزه اگر چند نفر در کشور باشند یکی از آنها فخری زاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهید فخری زاده در محافل علمی + عکس جدید از شهید

حضور شهید فخری زاده در محافل علمی + عکس جدید از شهید