مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-29سياسي

ایزدخواه: سال هاست معادن را غارت می کنند/ معادن حیاط خلوت مفسدین


سال هاست معادن را غارت می کنند و ورود نکردیم؛ متاسفانه در قانون معادن خلاهای قانونی وجود دارد به همین خاطر بسیار مفسده خیز است و عجیب است که تا به حال توجه جدی به آن نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نشست مطالبه گران حوزه معادن نقاط مختلف کشور با اشاره به ورود جدی نمایندگان مجلس به مشکلات و مطالبات مردم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی برنامه های خوبی را در سه گام برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم در نظر گرفته است.

وی افزود: گام اول مجلس برای حل مشکلات، اصلاح برخی قوانین است، به عنوان مثال در حوزه  معدن قوانینی وجود دارد که ایراد اساسی به آن وارد است، معیشت مردم و کسب و کار مردم را در تنگنا قرار می دهد یا به منافع ملی لطمه می زند و یا مفسده خیز است از همین رو این قوانین را در دستور اصلاح قرار می دهیم.

ایزدخواه با اشاره به ابزار نظارت به عنوان گام بعدی گفت: طی چند ماه گذشته مواردی از مشکلات معادن به ما ارجاع شده تا پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم؛ اگر موضوعی از جنس مفاسد باشد ازطریق کمیسیون اصل 90 یا مواردی مثل ماده 234 در آیین نامه آن را به دستگاه قضایی ارجاع می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: سال هاست معادن را غارت می کنند/ معادن حیاط خلوت مفسدین

ایزدخواه: سال هاست معادن را غارت می کنند/ معادن حیاط خلوت مفسدین