مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-29سياسي

شهید فخری زاده فخر ایران زمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش بود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن محکوم کردن ترور دانشمند حوزه هسته ای و دفاعی کشورمان، از شهید والامقام محسن فخری زاده به عنوان فخر این سرزمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش نام برد.

- "شهید فخری زاده" فخر ایران زمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش بود ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن محکوم کردن ترور دانشمند حوزه هسته ای و دفاعی کشورمان، از شهید والامقام محسن فخری زاده به عنوان فخر این سرزمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش نام برد.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در آیین تکریم فرماندار و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سمنان که نهم آذر ماه در محل فرمانداری سمنان برگزار شد با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، از ایشان به عنوان فخر این سرزمین و مایه ی مباهات اهالی دانش و علم یاد کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار اظهار کرد: این شهید عزیز تمام زندگی، آبرو و وقت خود را برای خدمت به مردم سرزمینش بکار گرفت و در نهایت نیز مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

وی با شاره به لزوم تامین امنیت و سلامت مردم به عنوان دو مولفه و نیاز مهم جامعهخاطرنشان کرد: امنیت ، سلامت و معیشت به عنوان مهمترین دستور کار و راهبرد مدیران در وضعیت فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده فخر ایران زمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش بود

شهید فخری زاده فخر ایران زمین و مایه ی مباهات اهالی علم و دانش بود