مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-29سياسي

تشکل های دانشجویی مشهد خواستار تحقیق و تفحص از برجام شدند


تشکل های دانشجویی مشهد با محکومیت ترور دانشمند هسته ای، خواستار تحقیق و تفحص از برجام توسط نمایندگان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 74 دفتر تشکل دانشجویی خراسان رضوی در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق و تفحص از برجام شدند.

متن نامه به شرح زیر است: جمعه ای که گذشت، روزی بود که ما را بیش از پیش به یاد بدعهدی دشمنان قسم خورده ملت ایران و خونخوار بودن آنان انداخت؛ دشمنان زبونی که بر خلاف آنچه برخی می پندارند هرگز قابل مهار با روش های دیپلماتیک نبوده و نخواهند بود! شهادت شهید محسن فخری زاده، کسی که حتی دشمن رسما از او به عنوان یکی از بزرگترین دانشمندان هسته ای ایران نام می برد به دست مزدوران و بدخواهان همیشگی نظالم بیش از پیش ثابت کرد که دشمن از هیچ کاری در جهت ضربه زدن به مولفه های قدرت نظام دریغ نمی کند و هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد.

درحال حاضر یکی پس از دیگری در حال تماشای ثمرات برجام هستیم؛ از خرابکاری در سایت های هسته ای تا ترور دانشمند عزیزمان، محسن فخری زاده.

این است سرنوشت اعتماد بیجا و خوش خیالی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم! بی شک نمایندگان ملت می دانند که در هر حال باید حافظ منافع ملت باشند و امروز بیش از پیش این موضوع حس می شود که منافع ملت در حال ضربه خوردن است و وظیفه و تکلیف شماست که از حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی مشهد خواستار تحقیق و تفحص از برجام شدند

تشکل های دانشجویی مشهد خواستار تحقیق و تفحص از برجام شدند