مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-29اقتصادي

مردم به اندازه نیاز روزانه مرغ بخرند/ذخیره مایحتاج عمومی مردم در قم کافی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از مردم استان خواست تا مرغ را به اندازه نیاز روزانه تهیه و خریداری کنند و به آنان اطمینان داد مرغ های منجمد توزیع شده تفاوت خاصی با مرغ گرم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، یکی از رویکردهای اصلی استان را تأمین مایحتاج عمومی مردم دانست و اظهار کرد: از این رو اولویت این است که از ذخایر خوبی در حوزه کالاهای پُرمصرف در استان برخوردار باشیم.

وی با بیان این که انبارهای نسبتا مناسبی برای این ذخیره سازی ها در استان وجود دارد خاطر نشان کرد: این انبارها این اجازه را به ما می دهد که سهم در نظر گرفته شده برای استان را در انبارهای خود استان نگهداری و در صورت نیاز توزیع کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به این که امروزه در انبارهای استان ذخیره خوبی از برنج، شکر و روغن وجود دارد اضافه کرد: در حال حاضر حدود یک هزار و 150 تُن برنج، 800 تُن روغن و بالغ بر 600 تُن شکر ذخیره در استان نگهداری می شود.

غضنفری درباره مشکل اخیر کمبود روغن در بازار نیز تصریح کرد: این مسئله یک مشکل عمومی در کشور بود و در استان قم نیز دیده شد، اما با این حال و با توجه به ذخایری که از قبل در استان وجود داشت، خوشبختانه نسبت به سایر استان ها مشکل کمتری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به اندازه نیاز روزانه مرغ بخرند/ذخیره مایحتاج عمومی مردم در قم کافی است

مردم به اندازه نیاز روزانه مرغ بخرند/ذخیره مایحتاج عمومی مردم در قم کافی است