مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29سياسي

مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


سرپرست اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان با هدف کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان راه اندازی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان با هدف کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان راه اندازی می شود.

غلامرضا روشان، امروز یکشنبه 9 آذر اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های تحولی قوه قضاییه در زمینه هوشمندسازی زندان ها، توسعه دادرسی الکترونیکی از اولویت های سازمان زندان ها است.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد 10 واحد دادرسی الکترونیکی در زندان های خراسان جنوبی با همکاری دادگستری کل استان راه اندازی شده و یک هزار و 503 پرونده با این شیوه مورد بررسی قرار گرفته است که بین زندان های کشور رتبه خوبی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل زندان های خراسان جنوبی گفت: با هدف توسعه نظارت الکترونیکی و کاهش جمعیت کیفری در زندان ها مرکز مراقبت زندان های استان نیز راه اندازی می شود.

وی همچنین به برگزاری جلسه طرح پایش و غربالگری زندانیان با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این طرح زندانیانی که در اصلاح و تربیت خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان در خراسان جنوبی راه اندازی می شود