مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-29سياسي

عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا رضایت بخش است


رعایت 90 درصد محدودیت ها در بازار و اجرای 97 درصد مصوبات دستگاه های اجرایی و درعایت 95 درصدی محدودیت های تردد شبانه از جمله موفقیت های ستاد مقابله با کرونا است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: رعایت 90 درصد محدودیت ها در بازار و اجرای 97 درصد مصوبات دستگاه های اجرایی و درعایت 95 درصدی محدودیت های تردد شبانه از جمله موفقیت های ستاد مقابله با کرونا است.

قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز یکشنبه 9 آذر ماه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که با موضوع طرح غربالگری محله به محله برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند فاضل هسته ای کشور گفت: شهید فخری زاده خدمات ارزنده ای در بحث کرونا و ساخت نخستین کیت تشخیص کرونا و همچنین در خصوص انرژی صلح آمیز هسته ای داشت و اینجا شهادت این دانشمند برجسته کشور را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی بداند که خون شهدای ما هدر نمی رود و هر یک از دانشمندان و بزرگان ما را ترور کند هزاران نفر جایگزین او شده و راه او را ادامه خواهند داد.

استاندار ایلام با اشاره به ترورهای اوایل انقلاب گفت: آیا بعد از ترور شهید بهشتی هزاران شهید بهشتی دیگر در کشور ایجاد نشد، آیا بعد از ترور شهید رجایی و شهید باهنر رییس جمهور و نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا رضایت بخش است

عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا رضایت بخش است