مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-29سياسي

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در لنگرود


طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان لنگرود اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان لنگرود اجرا می شود.

رحیم حیدری در جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در فرمانداری لنگرود برگزار شد با اشاره به شهادت محسن فخری زاده، اظهار کرد: هر شهادتی یک تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه و مردم دارد، طبیعتا خون این شهید هم نه تنها پایمال نخواهد شد بلکه محسن فخری های دیگر را پرورش می دهد.

فرماندار لنگرود افزود: در زمان ابتدای شیوع کرونا وضعیت تامین اقلام دارویی و بهداشتی با چالش هایی مواجه بود و حتی استکبار جهانی به هلال احمر اجازه جذب کمک های انسان دوستانه را نمی داد، حساب های هلال احمر را بلوکه کرده بود؛ خوشبختانه به برکت انقلاب و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این مشکلات را پشت سر نهادیم.

وی گفت: انتظار هست همه با هر توانی در راستای تامین سلامت مردم و همچنین همکاری با کادر درمان گام بردارند تا مردم ما کمتر آسیب ببینند تا از این بحران به سلامتی عبور کنیم، در این راستا هر بخش یا نهادی باید کمیته های جداگانه ای تشکیل دهند.

حیدری با اشاره به اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان لنگرود اجرا می شود، ادامه داد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در لنگرود

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در لنگرود