مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-29بين الملل

حکیم: شهید فخری زاده دستیابی به انرژی پاک در زندگی روزمره را برای ملتش فراهم ساخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از کانال تلگرامی دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، - سیدعمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در عراق در دیدار با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، ترور محسن فخری زاده دانشمند صنعت هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از کانال تلگرامی دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم تحولات عراق و منطقه و روابط دوجانبه و راه های گسترش آن در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در راستای منافع دو ملت را بررسی و بر اهمیت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ ایران در همه عرصه ها در عراق تاکید کرد.

وی انتخابات زودهنگام عراق را ابزاری برای تحقق اصلاحات در این کشور برشمرد و تأکید کرد که تشکیل ائتلافی فراقومیتی و فراطایفه ای راهی مناسب برای حل بحران سیاسی در عراق است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر اهمیت امنیت، شفافیت و سلامت انتخابات و تضمین آزادی انتخاب به دور از جوسازی و استفاده از سلاح یا اموال کثیف تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: شهید فخری زاده دستیابی به انرژی پاک در زندگی روزمره را برای ملتش فراهم ساخت

حکیم: شهید فخری زاده دستیابی به انرژی پاک در زندگی روزمره را برای ملتش فراهم ساخت