مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-29سياسي

پویش ایران مهربان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود


رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسن بن تحت حمایت این نهار پویش ایران مهربان در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی حسن مظاهری، رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 433 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد حامی هستند که برای حامی یابی و حمایت از آنان پویش ایران مهربان اجرا می شود.

وی افزود: هدف از اجرای پویش ایران مهربان، بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است.

مظاهری گفت: در حال حاضر سرانه پرداختی به ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پایین تر از میانگین کشوری و برابر 180 هزار تومان است که با اجرای پویش ایران مهربان سرانه پرداختی آنان نباید کمتر از 700 هزار تومان باشد.

رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان اظهار کرد: 5943 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که 6000 حامی در کمک به آن ها کمیته امداد را همراهی می کنند.

مظاهری با اشاره به اینکه با اجرای پویش ایران مهربان امید است تا بهار سال 1400 هیچ فرزند یتیم و محسنین در استان بدون حامی نباشند، گفت: اجرای طرح هر کارمند یک حامی در دستگاه های استان، نقش مؤثری در تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ایران مهربان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

پویش ایران مهربان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود