مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-29سياسي

فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود


فرماندار بافت با تاکید بر لزوم تبدیل مشکلات کرونا به فرصت گفت: کارهای فرهنگی در این شهرستان نباید به بهانه کرونا تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی توانیم انجام دهیم کار فرهنگی است.

باید فرهنگ کمک و ایثار را در محدودیت و مشکلات کرونایی تمرین کنیم تا در شرایط بدتر از کرونا هم بتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان بافت هم در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به جایگاه شهید فخری زاده اظهار داشت: هر کار خوبی نیاز به فرهنگ سازی دارد، مساجد ظرفیت های زیادی دارد و باید فعال شوند.

حجت الاسلام محمد محمدزاده با اشاره به اینکه با تقویت اعتقادات مردم آسیب های اجتماعی کم می شود، عنوان کرد: باید در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی تا پایان کرونا فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: کارگروهی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل و شش کارگروه فرهنگی ازجمله فرهنگی اجتماعی، فرهنگی اقتصادی، فرهنگی دینی و… ایجاد شد.

فرمانده سپاه بافت هم در ادامه این جلسه گفت: افزایش اعتقادات باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و در این امر باید تلاش کنیم.

مصطفی امام بخش با تاکید بر لزوم راه اندازی مراکز مشاوره به منظور کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی نیاز است سواد رسانه ای در سطح جامعه ارتقا پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود

فعالیت های فرهنگی در بافت به بهانه کرونا تعطیل نشود