مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29سياسي

راه اندازی ایستگاه مستقل آتش نشانی در شهرک صنعتی سیمین دشت


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری فردیس بر ضرورت توجه و حمایت ویژه مسئولان استان و شهرستان برای رفع مشکلات شهرک صنعتی سیمین دشت تاکید کرد.

- بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: شهرک صنعتی سیمین دشت، با وجود 300 واحد صنعتی و تولیدی از مراکز مهم صنعتی استان محسوب می شود از این رو رسیدگی و توجه به این منطقه ضروری به شمار می آید.

وی با بیان اینکه احصاء مشکلات سیمین دشت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: رفع مشکلات این شهرک، نیازمند  توجه و حمایت ویژه همه مدیران استانی و شهرستانی است.

پرویزی افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب و استقرار ایستگاه آتشنشانی، استقرار دستگاه های خدمات رسان از جمله تامین اجتماعی، امور مالیاتی و بیمه ها را از جمله نیازهای اساسی شهرک صنعتی سیمین دشت است.

این مقام مسؤول با اشاره  به انعقاد تفاهم نامه بین  شهرک صنعتی سیمین دشت و شهرداری فردیس در حوزه معاونت خدمات شهری و آتشنشانی، گفت: طبق این تفاهم نامه به زودی  شهرک صنعتی سیمین دشت نسبت به تامین زمین و ساخت ایستگاه آتشنشانی و  شهرداری نسبت به تامین ماشین آلات  آتشنشانی و نیروی متخصص آتش نشان اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه مستقل آتش نشانی در شهرک صنعتی سیمین دشت

راه اندازی ایستگاه مستقل آتش نشانی در شهرک صنعتی سیمین دشت