مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29سياسي

انتقاد بخشدار پلدختر از مدیرکل راهداری لرستان/ مشترک موردنظر پاسخگوی مشکلات نیست


بخشدار مرکزی پلدختراز عدم توجه مدیرکل راهداری استان به حوزه راه این شهرستان به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، بابک امرایی در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، اظهارداشت: راهداری لرستان علی رغم پیگیری های متعدد پاسخگوی مشکلات راهداری در نقاط مختلف این شهرستان نیست.

وی افزود: راهداری پلدختر علی رغم نبود امکانات، بودجه و اعتبار، عملکرد مطلوبی دارد، اما به دلیل کم کاری راهداری استان مردم باید همچنان گرفتار مشکلات حوزه راهداری باشند.

بخشدار مرکزی پلدختر به پل ابتدای روستای بابازید اشاره کرد و افزود: دهانه این پل پاسخگوی عبور آبهای سطحی سرازیر شده از بالا دست و کوه نیست و با کوچکترین بارندگی به دلیل قطر کم دهانه پل به جای ریختن  به رودخانه ، آب به منازل مردم نفوذ می کند.

وی افزود: یک سال است با پیگیری های انجام شده در این رابطه از سوی راهداری کاری انجام نشده و ساکنان انتظار رفع مشکل را دارند و علی رغم این که  همه مسوولان شهرستان از عدم پاسخگویی راهداری استان انتقاد دارند، اگرتوان  مدیریت ندارد، اداره را رها کند.

امرایی یادآورشد: با توجه به انعکاس بازدیدهای مدیرکل راهداری استان از پل روستای پران پرویز مکاتبات و پیگیری های متعدد اما اقدام عملی در راستای راه اندازی پل که بتواند ساکنان را متقاعد سازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بخشدار پلدختر از مدیرکل راهداری لرستان/ مشترک موردنظر پاسخگوی مشکلات نیست

انتقاد بخشدار پلدختر از مدیرکل راهداری لرستان/ مشترک موردنظر پاسخگوی مشکلات نیست