مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29سياسي

مجلس بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای را منع کند


جمعی از دانشگاهیان و فعالین سیاسی و فرهنگی در پی تروز شهید فخری زاده اعلام کردند: پیشنهاد می شود نمایندگان مجلس با یک اقدام انقلابی و فوری هرگونه بازرسی های پروتکلی و فراپروتکلی با آژانس بین المللی انرژی اتمی را منع و دولت را صرفاً موظف به همکاری در حد بازرسی های پادمانی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشگاهیان و فعالین سیاسی و فرهنگی در پی شهادت شهید فخری زاده طی بیانیه ای اعلام کردند: پیشنهاد می شود نمایندگان مجلس یازدهم با یک اقدام انقلابی و فوری طبق معاهده برجام و قانون مجلس شورای اسلامی هرگونه بازرسی های پروتکلی اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای و فراپروتکلی با آژانس بین المللی انرژی اتمی را منع نماید و دولت را صرفاً موظف به همکاری در حد بازرسی های پادمانی کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

  عصر جمعه، ایران عزیز در غم از دست دادن یکی از مفاخر علمی خود به سوگ نشست.

شهید محسن فخری زاده به دلیل نقش کم نظیر که در پیشرفت صنعت صلح آمیز هسته ای و قدرت دفاعی کشور داشت، به خاری در چشم دشمنان پیشرفت ملت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای را منع کند

مجلس بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای را منع کند