مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-29سياسي

نرمش و پیشنهاد مذاکره، مانع انتقام ترور دانشمند هسته ای از دشمن نشود


جریان نفوذ و شهادت دانشمندان هسته ای یکی از سناریوهایی است که دشمن برای آن برنامه ریزی بلند مدت داشته و با تأسف و تاثر، در سال های اخیر نیز موفق عمل نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، این روزها ایران اسلامی و همه فرزندان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا، شهادت مردی را به سوگ نشسته اند که نه تنها در عرصه های علمی سرآمد بود، بلکه در عرصه ایمان، اخلاق، معنویت و شجاعت نیز، امتحان های زیادی را پس داده است.

به دنبال شهادت این مرد بزرگ و دانشمند هسته ای بی نظیر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از علما و بزرگان، ضمن ابراز تاسف و تاثر از این رویداد تلخ، پیام های ویژه ای را در خلال صحبت هایشان ارسال نموده اند که به نوبه خود قابل تامل است.

امام جمعه شهرستان رستم در گفت وگو با خبرنگار فارس، ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و رهبر عزیز انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در این باره اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها رژیم پلید صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که بوی شکست به مشامشان رسیده و نقطه امیدی برای بقایشان باقی نمانده است؛ می خواهند از طریق چنین اقدامات مذبوحانه و ددمنشانه ای، بر ذلت خود سرپوش بگذارند تا شاید اعمال چنین سیاست های پلیدی، تسکینی بر آلام و دردهایشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرمش و پیشنهاد مذاکره، مانع انتقام ترور دانشمند هسته ای از دشمن نشود

نرمش و پیشنهاد مذاکره، مانع انتقام ترور دانشمند هسته ای از دشمن نشود