مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-29سياسي

شهردار گناباد برکنار شد


شورای اسلامی شهر گناباد، مهران حسین زاده شهردار این شهر را استیضاح و برکنار کرد.

- سیدحسین پورهاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، علت برکناری مهران حسین زاده، شهردار گناباد را عدم اجرای مصوبات شورای شهر عنوان و اظهار کرد: در جلسه استیضاح شهردار این شهر، اعضای شورا از پاسخ های او در ارتباط با عملکرد و خدمات شهرداری قانع نشدند.

رییس شورای اسلامی شهر گناباد افزود: در جلسه استیضاح، اعضای شورای اسلامی شهر گناباد، مهران حسین زاده شهردار این شهر را با رای قاطع، برکنار و علی اکبر بهزادیان را به عنوان سرپرست شهرداری گناباد منصوب کردند.

وی افزود: اردیبهشت ماه امسال هم اعضای شورای اسلامی پس از استیضاح شهردار گناباد، انتظارات خود درباره عملکرد شهرداری را در قالب 25 طرح مطرح کردند که به دلیل عدم تحقق این خواسته ها در طی شش ماه گذشته، حسین زاده برای دومین بار استیضاح و در نهایت برکنار شد.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گناباد در ابتدای فعالیت، عباس علایی را به عنوان شهردار جایگزین علی تقوی کردند؛ انتخابی که 9 ماه بیشتر دوام نیاورد و از مرداد 97، مهران حسین زاده را جایگزین علایی کرده بودند.

سید حسین پورهاشمی تیرماه 97 در گفتگو با ، سؤال، استیضاح و تعیین سرپرست را از جمله وظایف شوراهای اسلامی عنوان و ابراز کرد: باید روند استیضاح و تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گناباد برکنار شد

شهردار گناباد برکنار شد