مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-29سياسي

آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان در شهرستان ملکان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی داد آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان در شهرستان ملکان خبر داد.

احمد حمزه زاده، ضمن اعلام این خبر گفت: تپه الله قلی لیلان یکی از بزرگ ترین تپه های باستانی شمال غرب کشور است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، گفت: در راستای تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان با نظارت معاونت میراث فرهنگی استان و اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور کاوش و لایه نگاری این تپه باستانی آغاز شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، وی اظهار کرد: این عملیات با استقرار هیئت باستان شناسی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در محل با نظارت معاونت میراث فرهنگی استان با هدف تعیین عرصه و حریم این تپه باستانی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان

آغاز فعالیت لایه نگاری، تعیین عرصه و حریم تپه الله قلی لیلان