مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-29سياسي

راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: تنها راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است نه مذاکره و خواسته ما از مسئولان نیز همین است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: تنها راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است نه مذاکره و خواسته ما از مسئولان نیز همین است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی روز یکشنبه در تجمع دانشجویان انقلابی آذربایجان شرقی در جهت محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده، که در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دل های ما و همه ی مستضعفین جهان بخاطر این مصیبت بزرگ و شهادت عظیمی که نصیب این بزرگ مرد شده ، ناراحت است اما به هرحال شهادت هنر مردان خداست و اگر انسان با صبح شهادت از بین نرود مطمئناً شام مرگ در انتظار او خواهد بود.

وی با بیان اینکه مرگ با مرگ و حتی شهادت با شهادت فرق دارد، ادامه داد: شهادتی که بزرگ مردان تاریخ آفریده اند تنها در یک زمان، مکان و جامعه متوقف نشده، بلکه به یک جریان تبدیل شده و بعد از به وجود آمدن، از دست دشمنانی که این جریان را به وجود آورده اند خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است

راه مجازات عاملین ترور شهید فخری زاده، انتقام سخت است