مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-29اقتصادي

4200 جریمه در سامانه های ثبت تخلف جاده ای خراسان جنوبی ثبت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح محدودیت ترددها، چهار هزار و 200 جریمه بدلیل عدم رعایت محدودیت ها، توسط سامانه های ثبت تخلف استان به ثبت رسیده است.

- اسدالله جلال زاده در گفت و گو با مهر با اشاره به طرح محدودیت های تردد در خراسان جنوبی بیان کرد: به دنبال این محدودیت ها، تردد خودروهای شخصی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان 38 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت برای ترددهای بین شهری از اولین ساعات بامداد شنبه یکم آذرماه، ایستگاه های بازرسی و ایجاد محدودیت های فیزیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر شدند.

جلال زاده افزود: از ابتدای طرح محدودیت ترددها، بیش از چهار هزار و 200 جریمه بدلیل عدم رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی توسط سامانه های ثبت تخلف استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان جنوبی ادامه داد: رانندگان باید توجه کنند که هرگونه تردد آنها در راه های کشور مورد رصد سامانه های ثبت تخلف خواهد بود.

جلال زاده بیان کرد: از کاربران جاده ای خواستاریم در ادامه اجرای این طرح با رفتاری قانونمد با نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروهای انتظامی و پلیس راه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4200 جریمه در سامانه های ثبت تخلف جاده ای خراسان جنوبی ثبت شد

4200 جریمه در سامانه های ثبت تخلف جاده ای خراسان جنوبی ثبت شد