مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-29اقتصادي

چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟


با همکاری سه شرکت پادرو، زیتل و ابرآروان زیرساخت های لازم برای افزایش و رشد دوباره خریدهای اینترنتی در ایام قرنطینه آذرماه سال99 فراهم شد.

این سه شرکت با هدف ایجاد زیرساخت های لازم برای همه فروشنده ها و فروشگاه های آنلاین سعی دارند، رشد فروش آنلاین در ایران را تسریع ببخشند.

از 7تا30 آذرماه به دلیل هم زمانی دو جشنواره بزرگ بلک فرایدی و یلدا با قرنطینه سراسری در تهران، نیاز فروشگاه های آنلاین به خدمات و زیرساخت های بهتر برای خدمت رسانی به مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت ابرآروان که تنها ارائه کننده زیرساخت یکپارچه ابری در ایران است، نیز اعتباری 250هزار تومانی برای فروشگاه های آنلاینی که در این ایام به زیرساخت بهتر و باکیفیت تری برای فعالیت نیاز دارند؛ درنظر گرفته است.

ابرآروان در حال حاضر با کمک ده محصول ابری مختلف مثل CDN، سرور ابری، پلتفرم صوتی و ویدویی، فضای ذخیره سازی ابری و پلتفرم پخش زنده به بیش از 40 هزار وب سایت و کسب وکار آنلاین بزرگ و کوچک خدمات ارائه می دهد.

فروشگاه های آنلاین با استفاده از سرویس های مختلف ابری آروان می توانند وب سایت شان را سریع تر و امن تر کنند و در کمتر از یک دقیقه سرور مجازی خود را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟

چطور در حراج یلدا فروش آنلاین بیشتری داشته باشیم؟