مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-29پزشكي

اهدای 999 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی نیازمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کریم همتی، در آیین اهدای نفس با تقدیر از خیرین برای مشارکت و همکاری با هلال احمر در تامین نیاز های بیماران کشور گفت: - آیین اهدای نفس با توزیع 999 کپسول اکسیژن و دیگر اقلام درمانی به بیماران کرونایی نیازمند با حضور رییس جمعیت هلال احمر و معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کریم همتی، در آیین اهدای نفس با تقدیر از خیرین برای مشارکت و همکاری با هلال احمر در تامین نیاز های بیماران کشور گفت: امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر با از خودگذشتگی و ایثار از آغاز بحران شیوع کرونا، بهترین لحظات خود را در کنار مردم بودند و ما اعتقاد داریم هر اقدامی که منجر به نجات جان حتی یک نفر شود بسیار ارزشمند است.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به رغم تمام خدمات و زحماتی که کشیده شده در حال حاضر با فاز سوم بیماری کرونا روبرو هستیم و آمار نگران کننده مرگ و میر بر اثر این بیماری در کشور، می طلبد که تمام دستگاه های مسئول در کنار وزارت بهداشت قرار گیرند تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

همتی افزود: به همین منظور هلال احمر و وزارت بهداشت، برای حضور بیش از 20 هزار جوان هلال احمری در قالب تیم های 3 نفره در کنار تیم های وزارت بهداشت تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا با همکار و همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 999 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی نیازمند

اهدای 999 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی نیازمند