مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-29ورزشي

هدایای شب یلدا و چشم روشنی ها


هدیه یا کادو که به آن ارمغان یا پیشکش نیز گفته می شود، بخشیدن چیزی به دیگری بدون توقع جبران یا دریافت چیزی از آن شخص می باشد و رسمی است دیرباز و کهن که بیش از 7 هزار سال قدمت دارد.

- هدیه یا کادو که به آن ارمغان یا پیشکش نیز گفته می شود، بخشیدن چیزی به دیگری بدون توقع جبران یا دریافت چیزی از آن شخص می باشد و رسمی است دیرباز و کهن که بیش از 7 هزار سال قدمت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تی تی گیفت، هدیه دادن نشانی از محبت و قدرشناسی است و تاثیر روانی مثبتی هم روی فرد هدیه دهنده و هم گیرنده آن می گذارد.

شور و اشتیاق انتخاب هدیه ای که بتواند مخاطب را خوشنود گرداند و لبخند و شادی وصف ناشدنی گیرنده هدیه در حال پاره کردن کاغذ کادو و یا باز کردن جعبه آن، دقایقی بی نظیر و به یادماندنی و احساسی سرشار از تقدیر و دوستی میان دو طرف به وجود می آورد که همه ما تا به حال بارها آن را تجربه کرده ایم.

در گذشته نه تنها برای ابراز و جلب محبت بلکه برای پشتیبانی، وحدت و حمایت در جنگ ها رسم پیشکش کردن هدایایی متنوع به پادشاهان مرسوم بوده و به طور کلی، هر هدیه ای می تواند زبان و مفهومی ویژه برای برقراری ارتباط با دیگران باشد.

روز 3 دسامبر یا 12 آذر هر سال در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان روز make a gift یا یک هدیه درست کن جشن گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایای شب یلدا و چشم روشنی ها

هدایای شب یلدا و چشم روشنی ها