مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-29پزشكي

وزیر بهداشت: کاهش فوتی های کرونا را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرید


وزیر بهداشت آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور را اعلام کرد و با بیان اینکه امروز دومین روزی است که مرگ زیر 400 نفر ناشی از این بیماری را (بعد از حدود یکماه) در کشور تجربه می کنیم، گفت: از مردم تقاضا می کنیم این آمار را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: به دنبال صبوری، همدلی و همراهی که بین مردم و مسئولان در همه دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد، بسیج، هلال احمر و .

شکل گرفته و کمک هایی که وزارت کشور و فرماندهی عملیاتی قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا انجام داده اند، امروز شاهد کاهش مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در کشور هستیم.

وی افزود: امروز دومین روزی است که مرگ زیر 400 نفر (به دلیل کرونا) را تجربه می کنیم و تعداد مرگ ها به حدود 389 مرگ رسیده و این دستاورد بسیار ارزشمندی است.

نمکی گفت: این دستاورد مژده ای به مردم ایران است.

این درحالیست که سازمان های علمی بین المللی برآورد کرده بودند که تعداد مرگ های ما در این ماه به حدود 800 تا هزار نفر می رسد.

همانند این پیش بینی برای کشورهایی مثل آمریکا و فرانسه شده بود که درست درآمد.

در مجموع مولفه مشارکت مردم و دستگاه ها، هلال احمر، بیمارستان ها، بهیاران، بهورزان، کادر بهداشت و درمان در سطح درمانگاه های سرپایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: کاهش فوتی های کرونا را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرید

وزیر بهداشت: کاهش فوتی های کرونا را به فال عادی انگاری اوضاع نگیرید