مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-29سياسي

آغاز بکار طرح محله محور شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی به منظور کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا گفت: مشارکت مردم عامل اساسی قطع زنجیره شیوع کروناست.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی به منظور کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا گفت: مشارکت مردم عامل اساسی قطع زنجیره شیوع کروناست.

همکاری های بین بخشی دستگاه های اجرایی لازمه مشارکت مردم در این طرح است.

محمد مهدی شهریاری روز یکشنبه در مراسم آغاز بکار رسمی طرح محله محور شهید سلیمانی گفت: با مشارکت گسترده بسیج، شبکه های بهداشت، هلال احمر، کمیته امداد، شهرداری و خیرین در این طرح ارائه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی از طریق حضوری و غیر حضوری، شناسایی زودهنگام بیماری و پاسخ سریع به آن، قرنطینه خانگی و مراقبت از گروه های در معرض آسیب و مشارکت در درمان سرپایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این طرح مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت است، گفت: تشدید نظارت بر مقررات بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده و هدفمند و هوشمند، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند بیماران، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه های آسیب پذیر و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری از راهبردهای اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار طرح محله محور شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در آذربایجان غربی

آغاز بکار طرح محله محور شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در آذربایجان غربی