مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-29سياسي

پدرخوانده در جبهه مقابل


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطهره قادری؛ یک روز ماجرای واگذاری تربیت معلم به پیام نور، روز دیگر طرح جذب برف انباری نیرو برای آموزش و پرورش در مجلس، - از بدو ورود به عرصه معلمی می شنیدیم که در عرصه تعلیم و تربیت جنگی بر پاست؛ اما فکر نمی کردیم که پدران معنوی دانشگاه فرهنگیان (شاید هم پدرخوانده)در جبهه مقابل باشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مطهره قادری؛ یک روز ماجرای واگذاری تربیت معلم به پیام نور، روز دیگر طرح جذب برف انباری نیرو برای آموزش و پرورش در مجلس، حالا هم نامه وزیر علوم به محضر مقام معظم رهبری، تا کی به جای تلاش برای ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به فکر تعطیلی آن خواهید بود؟ آیا وقت آن نرسیده که به سخنان مقام معظم رهبری در جهت مسئله مهم آموزش و پرورش و تربیت انسان توجه کنید ؟ کاش حداقل نگاهی به سخنان رهبری می انداختید ، هنوز سه ماه هم نمی گذرد که رهبری در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش فرمودند : باید این جور باشد که حتی یک معلم از غیر این مسیر ( دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ) وارد آموزش و پرورش نشود .

از بدو ورود به عرصه معلمی می شنیدیم که در عرصه تعلیم و تربیت جنگی بر پاست ، اما فکر نمی کردیم که پدران معنوی دانشگاه فرهنگیان ( شاید هم پدرخوانده ) ، در جبهه مقابل باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده در جبهه مقابل

پدرخوانده در جبهه مقابل