مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-29سياسي

41 هزار و 259 شهروند در معرض خطر کرونا در اصفهان شناسایی شده است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 41 هزار و 259 فرد درمعرض ابتلابه کرونا ازابتدای آذر تاکنون درقالب اجرای طرح «حافظان سلامت در محلات» شناسایی شد.

- اصفهان - سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: 41 هزار و 259 فرد درمعرض ابتلابه کرونا ازابتدای آذر تاکنون درقالب اجرای طرح حافظان سلامت در محلات شناسایی شد.

سرهنگ علی قمیان در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح حافظان سلامت در محلات در اصفهان که همزمان در سطح کشور و با عنوان طرح شهید سلیمانی و با همکاری مرکز بهداشت استان اصفهان اجرایی می شود، اظهار داشت: تاکنون دراین زمینه در سطح استان اصفهان یک هزار و 91 پایگاه در محلات تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد قرارگاه دوهزار و 743 تیم عملیاتی برای غربالگری خانه به خانه اعزام شده اند، تصریح کرد: همچنین همراه با این تیم ها 432 تیم از اصناف برای نظارت بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی اعزام شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: از ابتدای آذر ماه تاکنون 150 هزار و 349 خانوار در سطح استان اصفهان توسط تیم های اعزامی در قالب اجرای طرح حافظان سلامت در محلات مورد غربالگری قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار و 259 شهروند در معرض خطر کرونا در اصفهان شناسایی شده است

41 هزار و 259 شهروند در معرض خطر کرونا در اصفهان شناسایی شده است