مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-29سياسي

قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان است


رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان شده است و همانند گذشته نیست، گفت: موضوعات مطرح شده به معنای گران شدن بلیت مترو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز شهردار تهران و معاونین شهرداری با اعضای شورای شهر جلسه هم اندیشی داشتند که معاونین طرح های اولویت محور و تحقق پذیر را در قالب گزارشی ارائه دادند و مقرر شد این جلسات درمورد طرح ها و پروژه ها ادامه یابد و نظرات اعضا و معاونین شهردار و شهردار با همدیگر برای مراحل پایانی سال آخر شورا هماهنگ شود.

وی افزود: صحن علنی امروز نیز به صورت ترکیبی برگزار و 13 نفر از اعضا در صحن حضور داشتند و 5 نفر به صورت مجازی به ما پیوستند و بحث ها و دستور جلسه را بررسی کردیم.

هاشمی درباره خارج شدن یکی از دستور جلسه های امروز نیز گفت: آقای نظری پیشنهاد دهنده این دستور بودند و می خواستند، خودشان در صحن حضور داشته باشند؛ اما مشکوک به کرونا هستند و به صورت مجازی در صحن حضور داشتند و به درخواست خودشان این دستور عقب افتاد تا در صحن حضور یابند.

رییس شورای شهر تهران درباره عدم آزادسازی کامل اوراق مشارکت حمل ونقل عمومی سال 98 گفت: همان زمانی که اوراق مشارکت در مجلس به تصویب می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان است

قیمت تمام شده بلیت مترو 15000 تومان است