مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29سياسي

رزرو یا مصرف خون در سزارین های غیراورژانسی تخلف است


مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، دستور بازدید سرزده مدیران کل استان ها از بیمارستان ها را صادر کرد و گفت: در صورت رزرو یا مصرف خون در سزارین های غیراورژانسی با مراکز درمانی برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان عشقی با ارسال نامه ای به مدیران کل ادارات انتقال خون سراسر کشور با استناد به ماده 12 اساسنامه سازمان انتقال خون ایران ضمن یادآوری ضرورت بازدید های دوره ای منظم از بیمارستان های سراسر کشور بازدید ویژه و سرزده و تصادفی مدیران کل را از بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های خصوصی در تاریخ 9 آذرماه را خواستار شد.

ماده 12 اساس نامه سازمان انتقال خون ایران بیان می دارد که در صورت عدم رعایت مفاد آیین نامه بانک خون بیمارستانی از طرف مؤسسات درمانی و بهداشتی سازمان انتقال خون باید بلافاصله از ادامه فعالیت واحدمتخلف مربوطه جلوگیری نموده و مراتب را به مراجع ذیصلاح قانونی اعلام نماید.

این بازدید ها با هدف جلوگیری از هرگونه رزرو و یا مصرف خون در اعمال سزارین الکتیو (غیراورژانسی) صورت می گیرد و چنانچه مرکز درمانی درخواستی ازاین دسته را به ثبت رسانده باشد گزارش به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال و مجازات مصوب که جلوگیری از ادامه فعالیت بانک خون بیمارستان است اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو یا مصرف خون در سزارین های غیراورژانسی تخلف است

رزرو یا مصرف خون در سزارین های غیراورژانسی تخلف است