مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-29اجتماعي

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان نیازمند گوشی هوشمند


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه 8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برای استفاده از کلاس های آموزشی آنلاین نیازمند گوشی هوشمند هستند بر لزوم مشارکت خیران در تأمین گوشی هوشمند برای این دانش آموزان تأکید کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه 8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برای استفاده از کلاس های آموزشی آنلاین نیازمند گوشی هوشمند هستند بر لزوم مشارکت خیران در تأمین گوشی هوشمند برای این دانش آموزان تأکید کرد.

یحیی صادقی به شیوع ویروس کرونا و الزام برگزاری کلاس های مدارس و دانشگاه ها به صورت آنلاین در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اینکه 8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان نیز فاقد گوشی هوشمند مناسب بوده و هستند از خیران نیکوکار می خواهیم این نهاد را در تأمین گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت یاری کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران نیکوکار 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهداء شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در ادامه از اهداء 17 تبلت هوشمند توسط یک خیر نیکوکار هلندی به ایتام تحت حمایت شهرستان گلباف خبر داد و افزود: ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان نیازمند گوشی هوشمند

8000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان نیازمند گوشی هوشمند