مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-29اجتماعي

آماده باش ستاد سیل 108 شهر استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته گذشته تاکنون در استان، گفت: خوشبختانه تاکنون گزارش خسارتی در سطح استان نداشته ایم، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته گذشته تاکنون در استان، گفت: خوشبختانه تاکنون گزارش خسارتی در سطح استان نداشته ایم، اما آماده باش کامل در استان وجود دارد و ستاد سیل 108 شهر استان و 800 دهیاری فعال است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج شنبه هفته گذشته تاکنون در استان، اظهار کرد: این سامانه بارشی به تدریج از امشب از استان خارج می شود و فردا صبح شرایط مه آلودگی در تمام جاده های استان خواهیم داشت.

در پایان این هفته نیز بار دیگر بارش هایی در استان پیش بینی شده و متناسب با پیش بینی های به عمل آمده از سوی هواشناسی، آماده باش کامل به همه دستگاه ها داده شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون پیگیری هایی زیادی برای اجرای طرح های ساماندهی رودخانه، بازگشایی مسیل ها و تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل ها از سوی اداره راهداری و شهرداری ها داشتیم که اقدامات انجام شده در این راستا در پیشگیری از بروز حوادث بسیار موثر بوده است، گفت: مقرر شده شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد سیل 108 شهر استان اصفهان

آماده باش ستاد سیل 108 شهر استان اصفهان