مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-29اجتماعي

بارش برف در دلفان/ تردد کُند خودروها در گردنه های برف گیر


بارش برف در شهرستان دلفان موجب تردد کُند خودروها در گردنه های برف گیر این شهرستان شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بارش اولین برف پاییزی در شهرستان دلفان موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان این شهرستان شد و تردد وسایل نقلیه را در محورهای برف گیر این شهرستان با کندی مواجه کرد.

حشمت الله بهمنی فرماندار دلفان با اشاره به اینکه پس از سه شبانه روز بارش باران امروز ظهر شاهد اولین برف پاییزی در شهرستان بودیم که موجب سفید پوش شهرستان و خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شد.

وی با اشاره به کندی تردد در سه گردنه برف گیر گاماسیاب ، گشور و اشکنی در این شهرستان، گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سابقه گرفتار شدن وسایل نقلیه در این گردنه ها در هنگام بارش سنگین برف و بوران، از رانندگانی که قصد عبور از این شهرستان را دارند می خواهیم که خودروهای خود را مجهز به وسایل گرمایشی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

فرماندار دلفان از آمادگی کامل تیم ستاد بحران این شهرستان خبر داد و افزود: از مردم عزیز می خواهیم حد الامکان با توجه به شیوع ویروس کرونا و بارش ها در روزهای اخیر سفرهای خود را به وقت دیگری موکول کنند.

فیضی رییس جمعیت هلال احمر دلفان نیز با اشاره به اینکه تا لحظه مخابره خبر تعداد 55 خودرو گرفتار در برف به ویژه در گردنه گاماسیاب توسط امدادگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در دلفان/ تردد کُند خودروها در گردنه های برف گیر

بارش برف در دلفان/ تردد کُند خودروها در گردنه های برف گیر