مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-29سياسي

راه اندازی سامانه نوبت دهی برخط در دفاتر پیشخوان یزد


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و مصوبات کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت، از راه اندازی سامانه نوبت دهی انلاین دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا و مصوبات کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت، از راه اندازی سامانه نوبت دهی انلاین دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

محمدرضا پاکدل با اشاره به شرایط بیماری کرونا و اهمیت سیستم نوبت دهی، افزود: سیستم مذکور ضمن صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه مراجعان به دفاتر، نقش بسزایی در رعایت فاصله اجتماعی دارد.

وی افزود: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص فاصله گذاری اجتماعی و با هدف مدیریت صف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین تعیین موقعیت دفاتر خدمات دهنده با هدف اطلاع مردم از نزدیکترین دفتر پیشخوان و کاهش تردد، اپلیکیشن موبایلی دفاتر پیشخوان عملیاتی شده است.

رییس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه، مراجعه کنندگان میتوانند از دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نوبت اینترنتی دریافت نمایند و در زمان مشخص شده به دفتر مورد نظر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نوبت دهی برخط در دفاتر پیشخوان یزد

راه اندازی سامانه نوبت دهی برخط در دفاتر پیشخوان یزد