مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-29اقتصادي

اعطای تسهیلات کم بهره به 176 خبرنگار در چهارمحال و بختیاری


مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار استان تسهیلات پنج میلیون تومانی با سود چهار درصد به 176 نفر از خبرنگاران به مرور پرداخت می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: با هماهنگی صورت گرفته با استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار استان تسهیلات پنج میلیون تومانی با سود چهار درصد به 176 نفر از خبرنگاران به مرور پرداخت می شود.

سیدمرتضی فیاضی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های صورت گرفته توسط اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری از زمان آغاز به کار هیات مدیره جدید این خانه، اظهار کرد: روند ثبت آگهی اعضای هیات مدیره جدید این خانه بنا بر دلایلی به تعویق افتاد که با پیگیری های صورت گرفته این مشکل رفع شد و هم اکنون سامانه خانه مطبوعات استان برای اعمال تغییرات در دسترس قرار گرفت.

مدیر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صدور کارت خبرنگاری برای اصحاب رسانه استان از ملزومات و جزو ابتدایی ترین مطالبات این قشر است، خاطرنشان کرد: در طول دوره های گذشته به صورت محدود تعدادی کارت خبرنگاری برای اصحاب رسانه استان صادر شده بود، اما این اقدام کافی نبود، خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات کم بهره به 176 خبرنگار در چهارمحال و بختیاری

اعطای تسهیلات کم بهره به 176 خبرنگار در چهارمحال و بختیاری